Rejseforum
Log ind for at skrive
Sommerferie Spanien 2012
Oprettet af Morten J • 1 indlæg • Helt ny
27/08-2011, 17:33
Hej
Jeg er ved at forberede oplæg til et rejseforslag for vor lille familie i sommeren 2012.
Vi er mand, kone og så min datter på 11 år.
Budgettet vil hedde max 30.000 for diverse billetter og overnatning. Mad og fornøjelse er herudover.
Vi har ikke bil/kørekort, og er således afhængige af enten offentlig transport, eller af at leje cykler.
Mit udgangspunkt er at starte i Barcelona i ca. 1 uge, og derefter finde noget bolig andetsteds i Catalonien. Lige nu tænker jeg en uge væk fra Barcelona langs kysten, og så en uge i noget bjerg og naturrigt landskab.
Jeg ved dog ikke om to destinationer udover Barcelona bliver for meget?
Vores datter elsker som alle andre børn sommer og sol, men kan som os andre godt lide at vandre/cykle, udforske osv, og ja er der noget spændende historie bag er det jo blot et ekstra plus. Vi sætter alle pris på dejlig mad, og ja på at være sammen som familie. Vi søger nok små til mellemstore byer, som helst ikke skal være overrendt, omend vi self er opmærksomme på at Spanien i juli måned nok.............
Jeg spørger nu jer om der findes nogle som har forslag til destinationer udover Barcelona?
Ligeledes er der nogen af jer der har erfaringer med leje af lejlighed/hus?
Er der speciellee hemmeligheder om Barcelona, som man måske ikke kan læse sig til hører jeg også gerne herom - I ved en lille lækker restaurant i en sidegade eller lign.
Håber at høre fra nogle af jer, og skal self holde øje med tråden, såfremt der skulle være ting jeg har udelukket.
VH
Morten
Foreslåede links
Skriv indlæg:
OBS: Du er ikke logget ind og dit svar vil blive afsendt som anonym.